Home » #ImNoAngel: ένα hashtag εναντίον των Αγγέλων της Victoria’s Secret

#ImNoAngel: ένα hashtag εναντίον των Αγγέλων της Victoria’s Secret


Ανάμεσα στις φωτεινές μαρκίζες της πολύβουης Times Square και μπροστά στα έκπληκτα μάτια χιλιάδων ανθρώπων που βρίσκονται καθημερινά στην πιο κεντρική πλατεία του κόσμου για να νιώσουν από κοντά τον παλμό της πόλης που δεν κοιμάται ποτέ, ένα ηχηρό μήνυμα για τις γυναίκες ζητά την προσοχή μας.

Διαφημιστικές καμπάνιες στολίζουν τις προσόψεις κάποιων από τα ψηλότερα κτήρια της πόλης, κινούμενες εικόνες αιχμαλωτίζουν το μάτι ενώ κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου έχουν βρει μία θέση στο «θαύμα» της Times Square παρακινώντας τους χιλιάδες καθημερινούς επισκέπτες της σε ένα ξέφρενο όργιο πληροφόρησης και κατανάλωσης. Στην καρδιά της Νέας Υόρκης – κατά πολλούς στην καρδιά του κόσμου- βρίσκεται η περίφημη Times Square, η πλατεία που έχει το μοναδικό χάρισμα να κάνει την μέρα νύχτα και να παρακινεί μικρούς και μεγάλους να κοιτάξουν ψηλά για να χαζέψουν τα χιλιάδες διαφημιστικά μηνύματα που περνούν αστραπιαία και επαναλαμβανόμενα στις τεράστιες γιγαντοοθόνες. Ανάμεσα λοιπόν στις μεγαλύτερες εταιρείες που έχουν διεκδικήσει κάποια λεπτά προβολής στις διαφημιστικές μαρκίζες και παρακινούν τους περαστικούς σε ένα καταναλωτικό, δίχως τέλος, πάρτι, ξεπροβάλλει και μία διαφορετική καμπάνια που έρχεται να προστεθεί σε όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες οι οποίες έχουν στόχο να σπάσουν τα στερεότυπα.

#ImNoAngel: ένα hashtag εναντίον των Αγγέλων της Victoria's Secret

Ο λόγος για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας ενδυμάτων σε μεγάλα μεγέθη «Lane Bryant» η οποία με κεντρικό μήνυμα #ImNoAngel περνάει ένα ηχηρό μήνυμα για τα καθιερωμένα πρότυπα ομορφιάς της σύγχρονης κοινωνίας. Η εταιρεία, απαντώντας εμμέσως πλην σαφώς στους «αγγέλους» της Victoria’s Secret, χρησιμοποιεί καθημερινές γυναίκες όλων των σωματότυπων ως κεντρικά πρόσωπα για την προώθηση της νέας σειράς εσωρούχων Cacique, δηλώνοντας ότι το ωραίο, το sexy και το ελκυστικό κυκλοφορεί σε πολλά σχήματα και μεγέθη.

#ImNoAngel: ένα hashtag εναντίον των Αγγέλων της Victoria's Secret

«Δεν υπάρχουν άγγελοι… Γίνε κι εσύ μία από τις γυναίκες που επαναπροσδιορίζουν τη σημασία του sexy κοινοποιώντας τη δική σου δήλωση εμπιστοσύνης κάτω από το hashtag #ImNoAngel», αναφέρει η διαφημιστική καμπάνια που προβάλλεται και στην πιο κεντρική πλατεία του κόσμου ανάμεσα σε άλλες που προωθούν τα καλλίγραμμα αντρικά και γυναικεία κορμιά ως το πλέον αποδεκτό κοινωνικό πρότυπο.

#ImNoAngel: ένα hashtag εναντίον των Αγγέλων της Victoria's Secret

Η εν λόγω ενέργεια φαίνεται ότι έρχεται να προστεθεί στη συζήτηση για την ιδανική εικόνα του σώματος και να ασκήσει κριτική στην πρόσφατη καμπάνια της Victoria’s Secret  στην οποία, αδύνατα, σκελετωμένα μοντέλα πόζαραν κάτω από τον τίτλο «Το Τέλειο Σώμα». Αν το θολωμένο από τα φώτα της Times Square μάτι των περαστικών θα προσέξει τη διαφήμιση, δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε, ωστόσο, η διαφημιστική εκστρατεία που μετράει περίπου 24 ώρες ζωής, φαίνεται ότι έχει ξεκινήσει να απασχολεί τα μέσα ενημέρωσης και τους χρήστες του Twitter μέσα από το hastag #ImNoAngel, ενώ το γεγονός και μόνο ότι καταλαμβάνει μία θέση στις μαρκίζες της πιο κεντρικής πλατείας του κόσμου, είναι ενδεικτικό της μετάβασης σε μία νέα εποχή όπου το τέλειο σώμα σίγουρα δεν είναι το σκελετωμένο σώμα των μοντέλων.

  • Sexy γυναικείες καμπύλες και γυμνά κορμιά μπροστά στον φακό

Πηγή: www.pathfinder.gr

Αρχείο

Advertisment