fbpx
Home » 8 Απλές Φυσικές Θεραπείες Για Την Υπέρταση

8 Απλές Φυσικές Θεραπείες Για Την Υπέρταση

8 Απλές Φυσικές Θεραπείες Για Την Υπέρταση

Δύσπνοια, αναψοκοκκινισμένο πρόσωπο – είναι αγάπη; Μπορεί να είναι ένα από τα λίγα συμπτώματα υπέρτασης ή υψηλής αρτηριακής πίεσης.

Σύμφωνα με την American Heart Association, η υπέρταση συνήθως δεν εμφανίζει συμπτώματα, αλλά προκαλεί μακροπρόθεσμες επιπτώσεις, όπως καρδιαγγειακές παθήσεις.

Πρώτο στάδιο: Η υψηλή αρτηριακή πίεση διαχωρίζεται σε δύο διαφορετικές κλίμακες: Συστολική & Διαστολική.

Μια συστολική κλίμακα των 140-159 mm Hg ή μια διαστολική κλίμακα 90-99 θεωρείται ότι είναι υψηλή και καθώς οι τιμές αυτές ανεβαίνουν, αυξάνονται και οι σοβαροί κίνδυνοι υγείας για τα άτομα με υπέρταση. Απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής και φυσικές θεραπείες μπορούν να υιοθετηθούν για τη μείωση των κινδύνων που σχετίζονται με την υπέρταση.

Μαύρη Σοκολάτα

Το κόκκινο κρασί δεν μειώνει στην πραγματικότητα την αρτηριακή πίεση. Ωστόσο, η μαύρη σοκολάτα με τουλάχιστον 60% κακάο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την υπέρταση όταν καταναλώνεται καθημερινά.

Σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Βιοτεχνολογικών Πληροφοριών (NCIB), η μαύρη σοκολάτα από σκόνη κακάο περιέχει φλαβονοειδή και αντιοξειδωτικές ιδιότητες που μειώνουν την υπέρταση.

Το νερό είναι ζωή

Το άφθονο νερό είναι σημαντικό για να κρατηθεί το σώμα ενυδατωμένο. Το νερό χρειάζεται για τη λειτουργία όλων των ιστών, των αιμοφόρων αγγείων και των οργάνων. Η αφυδάτωση λόγω έλλειψης νερού ή υπερβολικής κατανάλωσης καφέ και αλκοόλ, μόνο θα αυξήσει την αρτηριακή πίεση.

Όσο πιο σφιγμένα ή αφυδατωμένα είναι τα αιμοφόρα αγγεία, τόσο πιο δύσκολο είναι να μεταφερθούν ζωτικά θρεπτικά συστατικά σε όλο το σώμα και οξυγόνο στην καρδιά. Η ενυδάτωση είναι το κλειδί για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Φρουτοσαλάτα

Ειδικοί του Livestrong προτείνουν φυσικά διουρητικά όπως τα cranberries, το λεμόνι ή το καρπούζι για να ενυδατωθεί ο οργανισμός και να αποβληθούν τα επιπλέον υγρά από το σώμα.

Οι μπανάνες, οι οποίες είναι πλούσιες σε κάλιο, μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των επιδράσεων του νατρίου στην υπέρταση, βοηθώντας με την τακτική λειτουργία των μυών. Το νερό καρύδας ή ο χυμός ροδιού έχουν το ίδιο αποτέλεσμα, σύμφωνα με το Everyday Roots.

Σκόρδο

Το σκόρδο βοηθά στη ροή του αίματος στις αρτηρίες. Σύμφωνα με άρθρο που δημοσίευσε το NCIB, το σκόρδο είναι υποτασικό, ή με άλλα λόγια, αυξάνει την παραγωγή νιτρικού οξέος.

Το νιτρικό οξύ χαλαρώνει τους μύες και διεγείρει την αγγειοδιαστολή, πράγμα που σημαίνει ότι διευρύνει τα αγγεία που φέρνουν αίμα προς και από την καρδιά, αποτρέποντας τη θρόμβωση των αρτηριών.

Κανέλα, το απόλυτο μπαχαρικό

Η κανέλα είναι ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες, ενώ αυξάνει επίσης τη ροή του αίματος. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσθέσει γεύση στα περισσότερα πιάτα, ειδικά τα τρόφιμα για πρωινό.

Η κανέλα είναι επίσης καλή με καφέ ή τσάι. Τα τσάι που δεν έχει υποστεί ζύμωση ή έχει υποστεί μερική ζύμωση, όπως το πράσινο τσάι και το τσάι Oolong, είναι γνωστό ότι μειώνει τον κίνδυνο υπέρτασης, αναφέρει το NCIB.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ έχει παρόμοια δράση με την κανέλα. Χρησιμοποιείται συχνά στο τσάϊ ή ως μπαχαρικό, αν και πιο σπάνια από την κανέλα. Η επίδρασή του εξισορροπεί το κυκλοφορικό σύστημα χαλαρώνοντας τους μύες (συμπεριλαμβανομένης της καρδιάς) και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, όπως αναφέρει το NCIB.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα πρόσφατων μελετών δεν κατέληξαν σε ασφαλές συμπέρασμα, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα πρέπει να γίνει περισσότερη έρευνα για να αποδειχθεί η αποτελεσματικότητά του.

Ακατέργαστα Λαχανικά & Λιπαρά Οξέα

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το άρθρο του NCIB προτείνει επίσης το σέλινο, τα καρότα, τα παντζάρια, τα ραδίκια και τις ντομάτες ως φυσικές θεραπείες για την υπέρταση.

Ακολουθώντας μια μεσογειακή διατροφή, πλούσια σε βιταμίνη C, E και Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, θα μειώσετε την αρτηριακή πίεση και τη φλεγμονή στο σώμα.

Σύμφωνα με την American Heart Association, σχεδόν το ένα τρίτο των ενηλίκων στις ΗΠΑ έχει υψηλή αρτηριακή πίεση. Μερικές απλές αλλαγές στη διατροφή σας θα μπορούσαν να σας απαλλάξουν από σοβαρά προβλήματα υγείας.

Μην ρισκάρετε με την υπέρταση. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε συμπτώματα υψηλής αρτηριακής πίεσης, ζητήστε τη βοήθεια ενός γιατρού.

*Αυτό το άρθρο έχει μόνο πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν έχει σκοπό την παροχή ιατρικής συμβουλής. Το truelife.gr δεν ευθύνεται για οποιεσδήποτε πιθανές συνέπειες από οποιαδήποτε θεραπεία, άσκηση, διατροφή, εφαρμογή φαρμάκων ή οποιαδήποτε άλλη παρόμοια ενέργεια που προκύπτει από την ανάγνωση ή την παρακολούθηση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό το άρθρο. Πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε θεραπείας, παρακαλείστε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ή άλλον φορέα παροχής υπηρεσιών υγείας.

Επιμέλεια Κειμένου & Μετάφραση: Marva @Truelife.gr

Πηγή: relieved.co