10 τρόφιμα – “πειρασμοί” που μαγειρεύονται… και υγιεινά

10 τρόφιμα – “πειρασμοί” που μαγειρεύονται… και υγιεινά
Γεμίστε τη μαγειρική με υγιεινές συνήθειες και μετατρέψτε τις συνταγές που μοιάζουν με «απαγορευμένες»… σε σύμμαχο της γεύσης και της υγείας. Τα ζυμαρικά με Ιταλικό άρωμα, οι μπριζόλες χωρίς λιπαρά και τα cookies με λίγες θερμίδες επιστρέφουν στη ζωή μας με εναλλακτικό τρόπο, «ανοίγοντας» την πόρτα στις παρακάτω 10 τροφές! Γι’ αυτό, σταματήστε να αντιστέκεστε στους γευστικούς πειρασμούς και κινηθείτε προς τις «θρεπτικές» συνταγές μαγειρικής.
Δημητριακά… μούσλι με αποξηραμένα φρούτα!
Μην αγοράζετε δημητριακά με υπερβολικά ποσοστά ζάχαρης ή σοκολάτας, αλλά κατευθυνθείτε προς το μούσλι, τα αποξηραμένα φρούτα και τα θρεπτικά στοιχεία. Κόψτε μερικά φρούτα εποχής σε μικρά κομμάτια και τοποθετήστε τα σε ένα μπολ. Ρίξτε μέσα γάλα, βρώμη, κινόα, μαύρη σταφίδα και ξηρούς καρπούς και θα αποκτήσετε ένα πρωινό γεμάτο με φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία, σίδηρο και Ω3 λιπαρά. Πειραματιστείτε με τα αποξηραμένα φρούτα, τα αμύγδαλα και τα καρύδια.
Άπαχο κρέας με φρεσκοτριμμένα μπαχαρικά
Οι μπριζόλες με λίπος μπορεί να είναι γευστικές, αλλά μπορεί να κάνουν ζημιά στην υγεία σας. Γι’ αυτό αγοράστε κρέας με λιγότερες θερμίδες, όπως είναι το άπαχο κρέας γαλοπούλας, το στήθος κοτόπουλο, το φιλέτο χοιρινού χωρίς λίπος και το φιλέτο βουβαλιού ή μοσχαριού. Αυτές οι επιλογές θα μειώσουν την πρόσληψη λίπους μέχρι και 70%. Τελειώστε το πιάτο, ρίχνοντας από πάνω ένα μείγμα από τριμμένα μπαχαρικά και αφήστε στην άκρη τη σάλτσα μπάρμπεκιου. Αλλιώς, δημιουργήστε μια δική σας μαρινάδα με σάλτσα σόγιας και Worcestershire.
Χάμπουργκερ με υλικά από την κουζίνα σας
Χρησιμοποιήστε άπαχο μοσχαρίσιο κιμά ή κιμά γαλοπούλας και φτιάξτε το δικό σας χάμπουργκερ από το μηδέν. Έτσι, θα κλείσετε την πόρτα στη ζάχαρη και το νάτριο που περιέχει το κέτσαπ και η μαγιονέζα στο έτοιμο burger. Αντίθετα, τοποθετήστε σάλτσα από ντομάτα και σοταρισμένα κρεμμύδια πάνω σε μαύρο ψωμί για burger.
Ζυμαρικά με σάλτσα πέστο αντί για κρέμα γάλακτος
Οι περισσότεροι λατρεύουν τα ζυμαρικά με λευκή σάλτσα και ποικιλία τυριών, αλλά ένα τέτοιο πιάτο είναι γεμάτο με θερμίδες και κορεσμένα λίπη. Καλό είναι να δοκιμάσετε τη σάλτσα πέστο στα μακαρόνια σας, καθώς περιέχει μόνο λάδι, κουκουνάρι, σκόρδο και φρέσκο βασιλικό. Πρόκειται για μια σάλτσα που «μυρίζει» Ιταλία και περιέχει αντιοξειδωτικά στοιχεία και βιταμίνες.
Καφές χωρίς πλήρες γάλα, σιρόπι ή σαντιγί
Ο καφές και τα ροφήματα με σαντιγί, σιρόπι και πλήρες γάλα μόνο καλό δεν κάνουν στην υγεία και τη δίαιτά σας. Ζητήστε από την καφετέρια έναν καφέ χωρίς πολλή ζάχαρη και με άπαχο γάλα. Εάν θέλετε έξτρα γεύση στο freddo σας, ρίξτε λίγη κανέλα από πάνω…
Κρεμώδη ντιπ γα να βουτάτε τα chips
Φτιάξτε το δικό σας ντιπ με 2% γιαούρτι αντί για μαγιονέζα και αντικαταστήστε το αλάτι με άλλα υλικά, όπως είναι το ψιλοκομμένο κρεμμύδι, το σκόρδο και οι καυτερές πιπεριές. Έτσι, το σώμα σας δεν θα γεμίσει από το λίπος, τη ζάχαρη και το νάτριο που διαθέτουν τα συσκευασμένα ντιπ του εμπορίου.
10 τρόφιμα – “πειρασμοί” που μαγειρεύονται… και υγιεινάΜακαρόνια με σπιτική σάλτσα ντομάτας
Προτιμήστε χυλοπίτες ολικής αλέσεως και βράστε τις μέχρι να γίνουν al dente, καθώς τα πολύ βρασμένα ζυμαρικά έχουν πιο υψηλό γλυκαιμικό δείκτη και ανεβάζουν το σάκχαρο στο αίμα, αντί να προσφέρουν ενέργεια. Παράλληλα, μαγειρέψτε για 15 λεπτά μια σπιτική σάλτσα ντομάτας με λάδι, κρεμμύδι, τοματίνια, βαλσάμικο ξύδι, αλάτι και πιπέρι. Έτσι, θα έχετε ένα υγιεινό πιάτο με μακαρόνια χωρίς υπερβολικά λιπαρά.
Ανθρακούχο νερό με… το δικό σας άρωμα!
Αγοράστε ανθρακούχο νερό και προσθέστε μέσα τα δικά σας αρωματικά, όπως είναι ο χυμός πορτοκαλιού -λεμονιού και η κανέλα. Απομακρυνθείτε από τα αναψυκτικά και τους έτοιμους χυμούς και απολαύστε το φυσικό ανθρακούχο νερό, καθώς περιέχει ανθρακικό νάτριο και μέταλλα, όπως μαγνήσιο, κάλιο και ασβέστιο.
Popcorn ολικής αλέσεως με καρυκεύματα
Τα popcorn ολικής αλέσεως είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν περισσότερες πολυφαινόλες (αντιοξειδωτικά που μάχονται τις ασθένειες) από τα φρούτα και τα λαχανικά. Βάλτε τα ειδικά σακουλάκια στο φούρνο μικροκυμάτων και στο τέλος, προσθέστε μια πρέζα αλάτι ή πιπέρι καγιέν και δεντρολίβανο για έξτρα γεύση.
Cookiesmuffins και κέικ με… πιο υγιεινή μορφή!
Όταν θέλετε να ψήσετε μπισκότα, muffins ή κέικ χρησιμοποιήστε αλεύρι ολικής αλέσεως, όπως είναι η βρώμη και το κριθάρι. Επιπλέον, μειώστε την ποσότητα λαδιού, βουτύρου και ζάχαρης και προσθέστε καρύδια για να διαθέτει υγιεινά λίπη το σπιτικό γλυκό σας.

 

Loading...