Σπιτικά υγιεινά τσιπς πατάτας ψητά και όχι τηγανισμένα

Φτιάξτε τα δικά σας πατατάκια, πολύ πιο υγιεινά και πολύ λιγότερα κακά trans λιπαρά.

Υλικά
4 μέτριες πατάτες
2-3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
Αλάτι
Προαιρετικά ρίγανη

Εκτέλεση
Καθαρίζουμε και πλένουμε τις πατάτες. Τις στεγνώνουμε με χαρτί πολύ πολύ καλά. Τις κόβουμε σε ροδέλες από τον κόφτη του λάχανου, ώστε να είναι ομοιόμορφες. Τις απλώνουμε σε ταψί στο οποίο έχουμε απλώσει αντικολλητικό χαρτί φούρνου. Προσέχουμε να μην καλύπτει η μία πατάτα την άλλη, αλλά να είναι η μία δίπλα στην άλλη. Τις ραντίζουμε με ελαιόλαδο και τις βάζουμε σε καλά προθερμασμένο φούρνο στους 190 βαθμούς. Τις αφήνουμε μέχρι να ροδίσουν και να γίνουν τραγανές. Αν κάποια πατάτα ροδίσει νωρίτερα, βγάλτε τη, ώστε να ροδίσουν όλες χωρίς να καούν κάποιες άλλες. Όταν τις βγάλετε από το φούρνο προσθέτετε αλάτι και αν θέλετε ρίγανη. Τις διατηρείτε σε σακουλάκι τροφίμων κλεισμένο αεροστεγώς.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr

Loading...
Loading...